Städ & tvätt snart

Yeees...klockan 16 så sätts det igång med städning och tvättning. Här ser det verkligen för jävligt ut. Jag skäms nästan! Ska städa så stället riktigt skiner och belöna mig själv med lite frukt och choklad såklart!:)

Sittningen igår var ganska så kul, mindre kul var det dock att se att jag skulle jobba i disken så när man slutade så var man lite blötare och mkt svettigare än när man kom dit. Hann även med en sväng till Emma där jag hittade två trötta tjejer så jag stannade en timme ungefär och sen blev det bingen för mig med. Blev dock väckt av några idioter vid 03 som knackade på ALLA mina fönster. Till och med badrumsfönstret! Blev riktigt rädd så somnade inte om förrän vid fyra-tiden.

Lite mer slapp nu innan jag blir städ och tvättant för några timmar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback