Tisdag

Gomorron allihopa!:)

Sitter och dricker min frukost nu...Fjärde veckan på VFU´n med. Nu har det börjat gå riktigt fort och jag trivs som fisken. Tänk bara om man hade kunnat få betalt för det man gör där. Då hade allting varit perfekt! Efter praktiken ska jag träffa Jennie och söka kurser till våren! Är inte riktigt redo för arbetslivet plus att vi slutar två veckor efter alla terminer börjar så det finns egentligen inte allt för många jobb att söka. Ska bli najs med en termin till och sen så är det dags för arbetslivet på riktigt även om jag vill eller inte!:)

Pratade med mamma+pappa med familj igår och hemlängtan blev inte direkt mindre men snart så...

Näe ett litet extra kol på Josephine så "arbetsdagen" kan börja!


Happy Tuesdag everbody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback