Monday Night

Har precis dödat en ganska så stor spindel med hårspray och doftspray. Är det något jag verkligen ogillar så är det spindlar och ormar. Ilar i hela kroppen på mig!

Idag har jag lämnat in Ragnhild på service, varit på bibblan och hittat en avhandling, ätit sushi med Jessica, fikat med Adler, tagit hostmedicin och sovit en stund, gjort klart min PP och haft ballehäng med Per:)

Nu småglor jag lite på TV och ska nog snart knyta mig. Imorgon blir det mer plugg och att hämta Ragnhild så jag äntligen kan ta mig nånstans igen:)

Lite nervös inför fredagens Gestaposeminarie med, men sen är det sittning och det bästa kommer sist. HEMFÄRD!:) Min hemlängtan håller på att driva mig till vanvett men snart blir det kramkalas med la familia.


Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: madeleine

hahah med hårspray det va bra :)

sim sim sim , när när när?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback