Kväll

Sitter och kollar Parlamentet nu. Är sådär kul ikväll. Längtar tills Björn Gustavsson är med. Efter detta blir det dusch och sen bingen. Skulle lagat mat men jag orkar inte. Får köpa nåt imorgon eller äta i matsalen. Ska bli lite skönt med ny vecka och mkt att göra. Idag har jag svullat lite men som ett avslut för nu kommer en nyttig period. Ska öva upp min s. självdisciplin nu ordentligt!

Måste tacka en del personer efter denna helg, Emma först och främst som alltid ställer upp, lyssnar och tar hand om mig när det behövs. Adler för att han går upp mitt i natten för att krama och trösta mig. NI är guld värda ska ni veta!

Och kul att Lill har hittat min blogg:) Jag hade jättekul i fredags med ska du veta. Måste göras om!:)

Nu lite mer TV innan dusch och bingen....


Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.

Kommentarer
Postat av: emma

Alltid ocg För Alltid!!!

Love You!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback