Depp...

Yes det är lite deppigt på Skräddaretorpsvägen  Var hos massageterapeuten innan och fick min dom om ryggen och den var lite värre än vad jag hade kunnat tänka mig. Mina muskler i ryggen är lika slitna som en 40-åring tvåbarns mamma som levt ett tufft liv. Så nu blir det stretching, skonsam träning, simning, bastu och jacuzzibad i 1½ år framöver. Låter kanske inte så jobbigt för er men att höra att i princip varenda muskel i ryggen är för trång och att massageterapeuten inte sett någon människa under 35 med en sådan rygg som jag har är inte kul. Så ikväll är det lite depp men imorgon blir det nya tag...as always.

Näe en varm dusch och sen en varm säng....


Kommentarer
Postat av: madeleine

uuu.. stackare.. lät ju inte alls kul. jag hänger gärna med o simmar : )

Postat av: christian sandberg

deppa inte för mycket. ha en trevlig helg. kram, christian. :o)

2008-10-17 @ 18:47:10
Postat av: lilljm

det fixar du fin!

2008-10-17 @ 21:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback