Ångest

Ångesten är stor här i lyan nu. Fy bubblan för seminariet imorgon. Ingen vet riktigt vad det är man ska göra och när man väl kanske tror man har kommit på det så har alla andra gjort annorlunda. Eller det känns så i alla fall. Fan alltså. Fan för AU3. Ge mig examen nu och en vanlig termin med Jennie och co. Längtar till något "skoligt" med föreläsningar och dylikt.

Blir sushi med Fridis imorgon för att fira, kanske en liten klänning med?:)

Aja imorgon vid den här tiden är det höstlov och om 72 timmar är jag hemma hos mami och Håkan. Glädje! En vecka fylld med mys med mamma & co, pappa & co och min älskade penta. Längtan är stor!


Se framåt Josephine....se framåt och lite positivt. Denna terminen skulle du ju njuta?


Kommentarer
Postat av: emma

njutning för fulla muggar blir de när jag är åter!! Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback