So much...

Har så mycket inom mig så jag ber om ursäkt om inlägget blir flummigt och osammanhängande men måste ventilera lite! Dagarna med Emma var som sagt underbara! Fotboll, Helsingör, Hyllinge, Väla och stan, midsommar och midsommar dag....ja allting var faktiskt perfekt och nu känns det tomt. Var skönt att ha någon som man kunde prata med och ventilera allting med, någon som förstod. Tack för dessa dagar. De var väldigt välbehövliga hjärtat! Me <3 U!

Jobb idag,,. och det som jag trodde var fixat var inte det. Fick en chock kan man ju lugnt säga och så arg var det längesen jag var! Man undrar ju egentligen hur de tänker och hur länge jag tänker tåla det. Ut till Hyllinge och de små sen och det är tur att de finns ibland, härliga små hjärtebarn som är spontana och så roliga att man viker sig dubbelt ibland. Välbehövligt en dag som denna...

Annars så går tankarna varma kring en sak som jag fick reda på för ett par dagar sen och ju mer jag tänker på det desto mer förvirrad och arg blir jag. En person som jag såg upp till och som alltid sa till mig att stå på mig och att alltid vara ärlig trots att det ibland sårar har inte riktigt levt upp till sina egna ord. Att luras och att ljuga är det värsta jag vet och du har nog gjort båda delarna. Besviken är bara förnamnet med tanke på att jag redan blivit lurad....



We used to have this figured out
We used to breathe without a doubt
When nights were clear you were the first star I'd see
We used to have this under control
We never thought...we Used to know
At least there's you and at least there's me
Can we get this back, can we get this back...
To how it used to be



Kommentarer
Postat av: emma

Me <3 You 2


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback