Smyckesgalej

Ja idag har jag och mamma varit iväg på ett smyckesgalej. Och jag hittade ett jättefint armband som mamma var så snäll och köpte åt mig. Guldigt och brunt, ganska enkelt men det är så jag vill ha det:) Innan dess var det jobb och det slutar aldrig att förvåna mig. Lite av en dokusåpa känns det som....

Fotboll snart och sen hoppas jag på att kunna sova, powernapade innan idag så det blir nog svårt men hade så ont i ögonen så det behövdes. Helgen består av jobb och mys, måste komma bort lite och tänka på annat. Blir nog hyrfilm och godis för hela slanten!:)

Nu blir det fotboll...Go Russia!



Anything that hurts you hurts me too.
I'm not gonna let your world turn blue.
Will you take my hand and feel how close I am.
There ain't nothin' I won't do for you.

Kommentarer
Postat av: emma

I miss the westcoast!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback