Jag lär mig...

Ja äntligen har jag börjat lära mig att säga ifrån och stå på mig. Har vissa personer att tacka extra mkt för det och även om det var jobbigt första gången så ger det ju resultat. Hade ett ganska så seriöst samtal med chefen (så seriöst det kan bli) om att jag inte tänkte acceptera vissa saker för då kan jag faktiskt inte jobba kvar och då blev han nog ganska så chockad. Jag alltid brukar ge med mig men denna gången var jag stenhård så nu hoppas jag att det händer grejer. Han vet lika mkt som jag att jag faktiskt har rätt denna gången. Kändes väldigt skönt när jag gick därifrån sen:) Det ni!!

Efter jobbet så var jag förbi mammas jobb (och mitt andra jobb) och kollade läget. Mkt som ska hållas reda på så det var skönt att friska upp minnet lite. Blir en sväng med mamma till Maxi sen tror jag och några Sex and the City-asvnitt innan bingen. Blir jobb extra tidigt imorgon för det vankas skolavslutning för lillasyster. Sjukt att hon slutar nian imorgon. Tiden går verkligen alldeles för fort!

Nu blir det slösurfande och massa musik med lite Shall We Dance-musik först:)



But I
I love it when you sing to me
And you
You can sing me anything


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback