Fredag

Jepp och jobbveckan är slut för många men inte för mig. Två dagar till sen kan jag glassa i en vecka och när jag kommer tillbaka till jobb så är det som jag vill...i alla fall en vecka men förhoppningsvis resten av veckorna med!:)

Annars har det bara handlats med mamma idag...en stor godispåse ligger här i min säng och jag har redan nallat lite men måste spara till ikväll och imorgon:) Blir som sagt en väldigt lugn helg pga av jobb men nästa så...kan knappt fatta att det bara är en futtig vecka kvar tills Bruce Springsteen! Som jag har lyssnat, tjatat, tvingat alla att se både biljetter och klipp på youtube. Haha....förlåt om jag varit jobbig men det är dröm som blir verklighet nästa fredag. Och Bruce Springsteen har fått en helt annan innebörd för mig på några ynka månader...Memories:)

Nu blir det nog snart mat och sen dusch! Där har ni de storslagna planerna för fröken Maddams ikväll:)



Baby once I thought I knew
Everything I needed to know about you
Your sweet whisper, your tender touch
But I didn't really know that much
The joke's on me, but it's gonna be okay
If I can just get through this lonesome day

Kommentarer
Postat av: emma

OOOOOJA! Du har vart såååå jobbig!!! hihihi! Neeeedu, det är precis så glad du ska vara! Hoppas det blir en bra konsert! puss darling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback