Barnslig?

Nu måste det hoppas i bingen väldigt snart...Jobb imorgon, eller jag vet inte ens om jag vill kalla det så. Helveteshålan är nog mer passande...Blir ett samtal till med chefen nu och sen är det nock. Blir det inte förändring så hoppar jag nog av.

Ska även luncha med A imorgon...Det är här den barnsliga sidan kommer in känner jag...Vill verkligen göra mig fin så jag mår bra och självkänslan stiger lite och just nu krävs smink och fina kläder för det. Det är säkert jättebarnsligt men det e det jag känner att jag måste göra nu. På sista tiden har jag känts som en sista utväg för många (låter kanske fel och kan misstolkas) och den känslan som de personerna får mig att känna skulle jag aldrig vilja ge nån annan. Och den inställningen jag har gentemot killar och vad de egentligen vill har nog aldrig varit sämre...Men en hel del av er har jobbat ihop till den...

Nu är det nock med bitterf*tta för idag!

Dags att se framåt kanske?


Shame on you if you fooled me once
Shame on me if you fooled me twice
But you've been a pretty hard case to crack
I should've known better but I didn't
And I can't go back


Kommentarer
Postat av: emma

Den vackraste stunden i livet var den när Du kom!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback