Äntligen ledig

Ja nu har man förhoppningsvis en hel veckas ledighet framför sig:) Ska sova ut och bara ta det lugnt! Och kommer sommaren som det har lovats på onsdag så blir det lätt lite sol för mig med! Hihi...

Gårdagen var mysig....satt på stenarna vid vattnet på Gröningen och drack lite. Mysigt värre men det blev lite kallt till slut. Och sen så fick man sig en härlig påminnelse om det förflutna och började tänka lite. Finns det någon mening med att hålla kvar och kanske chansa en gång till? Just nu verkar det inte så eftersom löftet igår ser ut att bli sviket direkt...

Nu ska jag ner och smaka min rabarberpaj som jag bakade igår och sen kolla fotboll med päronen. Det är självklart Spanien som gäller ikväll!  Ikväll behöver jag inte ställa någon klocka så imorgon blir det att sova tills man vaknar...härligt!



Don't say you love me unless forever
Don't tell me you need me if you're not gonna stay
Don't give me this feeling
I'll only believe it
Make it real or take it all away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback