Utmanad...

Har blivit utmanad av Frida (kan inte länka så fint som alla andra så jag skiter i det) 5 små frågor som jag ska svara på.

1. Vad gjorde du för tio år sedan? Då var jag 13 år och hade sommarlov. Gjorde nog allt och inget med mina kompisar. Hängde nog mest med Jenny och Tanya då skulle jag tro.
2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? Är ledig denna vecka så det finns nog inte 5 saker på min to do-list idag. Har varit på stranden och sen blir det dusch och städa rummet kanske. Kolla SATC är ett måste med!:)
3. Godis jag gillar? Surt, surt, surt och lite mer surt. Även Gott & Blandat är en favorit...
4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär? Åka till ställen i världen som jag inte sett, betala av CSN, ta körkort, köpa mig en fin bostadsrätt nånstans och jobba halvtid med något jag verkligen vill. Måste aktivera på något sätt ändå:)
5. Städer som jag bott i? Helsingborg (Ödåkra), Estepona (Spanien) och älskade Kalmar!

Nu ska jag utmana 5 personer: Jennie, Emma, Hilda, Kusin Marie och Emmy :)

God luck my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback