The future

Pratade med Emma innan i tele ett bra tag och då smög sig det där ordet in, det ordet som jag försökt skjuta fram så mkt...framtiden. Tiden efter högskolan. Den är inte så fasligt långt borta nu. Den 16 januari tar jag examen och sen blir det nog en termin till som jag kan leka av mig på... Men sen då? Då är det dags för ett riktigt jobb, en riktig lägenhet och vuxenpoäng så det står härliga till. Och vet ni vad? Idag för första gången så kändes det inte som om himlen skulle trilla ner på mig den dagen jag lämnar studentlivet för så länge de viktigaste människorna fortfarande finns kvar så klarar jag mig. Det är ju trots allt dessa underbara människor som gjort högskoletiden till den fantastiska tid den varit och fortfarande är ett tag till. Så allting känns inte lika skrämmande längre. Hoppas den känslan stannar kvar....

Men nu ska jag skjuta lite till på det ordet och bara leva i nuet, har halva sommaren kvar som består av jobb och underbara kompisar här i Skåne och sen underbara veckor i Kalmar med de som har kommit att bli min "familj" när familjen i Skåne är 35 mil bort. Ni vet nog vilka ni är:) NI är mina stora kärlekar <3


We are family, I got all my sisters with me...

         


Kommentarer
Postat av: jennie

you and me is the shit! älskar dig hjärtat!

Postat av: emma

Mitt hjärta tillhör dig! Always have always will! pussa

2008-07-14 @ 21:32:04
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: Kalle

undrar varför jag känner igen hon i blå body så väl? vem är det?

2008-07-19 @ 09:11:14
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Kalle

undrar varför jag känner igen hon i blå body så väl? vem är det?

2008-07-19 @ 09:11:40
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback