Snart så...

Har jag lyckats hålla mig vaken till 21 och tror nog jag ska klara mig till 22 innan jag med glädje hoppar ner i bingen:) Fikade med André på Väla innan, varsin Iced Chai Latte blev det och sen pyttelite shopping, köpte en söt liten svart partyväska för 99:-. Har faktiskt letat länge efter en billig så det var lika bra att slå till. Men nu ska jag hålla hårt i mina sista slantar!

Imorgon ska jag även börja på riktigt med att ta hand om mig och sluta med alla fula ovanor jag har, en är redan borta men nu ska de andra bort med. Ska därför avsluta den här sista kvällen innan allting drar igång med bland det bästa jag vet i matväg: Oboy och en lussekatt! Sen är det projekt Healthy som gäller, och denna gången ska det fasen gå. Har fått motivation från alla möjliga håll och min vilja att hålla mig frisk och sund är starkare än nånsin:)

Nu blir det lussekatt med Oboy och fix med hår och sen bingen tror jag...

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Per

High.5 på att vara sund! Jag börjar mitt nya liv idag, första dagen på semestern. Lycka till, hoppas vi klarar det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback