Rastlös

Ja det är väl konstigt när man jobbar så många dagar som jag gör att man ändå kan bli rastlös? Sitter här nu och vet inte riktigt vad jag ska göra av min tid. Måste betyda att jag är rustad för att jobba mkt helt enkelt:) Men de här 13 dagarna med jobb i rad kommer nog sätta sina spår och rastlösheten kommer nog försvinna den med. Annars så saknar jag Kalmar något så fruktansvärt. Längtar dit för när jag väl är där så betyder det inget mer jobb och en massa pengar på kontot!:)

Tog tag i en sak som jag dragit mig för att göra och det känns väldigt bra att det är gjort nu...Nu kanske man kan få lite ro att somna på nätterna i någorlunda rimlig tid.

Nu ska jag försöka aktivera mig här på något sätt innan jag blir knäpp!



Don't let me get me
I'm my own worst enemy
It's bad when you annoy yourself, so irritating
Don't wanna be my friend no more
I wanna be somebody else

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, det kan man nästan göra. Tack för tipset :)

Postat av: Frida

Ja, det kan man nästan göra. Tack för tipset :)

2008-07-16 @ 20:51:14
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback