New week

Yes och sju härliga arbetsdagar framför mig. Efter imorgon har jag i alla fall gjort mer än hälften, alltid nåt! Dagen har bestått av jobb. Nu är hotelljobbet slut på en vecka i alla fall så nu slipper man fixa sig och vara fin på jobbet. Nu blir det mina fina beiga arbetströjor med båtens namn och håret i en slarvig tofs. Men ska bli härligt att kunna göra allting i sin egen takt igen även om man inte direkt går och drar benen efter sig:)

Festivalvecka denna vecka med så mellan torsdag och lördag kommer Helsingborg förvandlas till ett ställe fyllt med artister, marknader, öltält och nöjesfält. Ser verkligen inte fram emot denna helg av många anledningar, mkt folk, mkt mer att göra på jobbet och allmänt kaos. Men den största anledningen behåller jag för mig själv. Blir en liten runda på fredagskvällen och kanske en trip på dagtid men sen räcker det. Ge mig v. 31 direkt istället! Eller så kan vi hoppa alla veckor fram till Kalmar igen...

Aja lite mer SATC nu sen bingen. Jobbet väntar 07.00 imorgon. Money, money, money....always funny sägs det:)



And I wanted to be all you need...

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket datum åker du tillbaka till Kalmar då?

Postat av: emma

Gosenosan! hihi! Jag längtar tills vi får umgås igen!!! pusss

2008-07-21 @ 13:24:21
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback