Nattinatt

Ja det är alldeles strax dags för bingen. En dag i solen tar verkligen på krafterna:)
Hade det jättemysigt på stranden med André och Alexandra. År och dagar sen jag träffade henne så det var najs. Har annars bara haft en hemmakväll, lyssnat på Bruce och druckit lite vin. Har även hunnit med något avsnitt av Sex and the city...

Imorgon blir det lite sol ( om vädret håller i sig) fika med mina fina Ödåkragirls och sen lite mer sol. Sen inom jobb och hämta min semesterersättning! Har ju fortf en räkning och betala men sen blir det billiga nöjen så jag kan åka till Kalmar om 1½ vecka! Lasse är min enda utgift för han är ett måste:)

Nu blir det bingen med en ny bok tror jag. Vad vore sommaren utan all mysig sommarläsning man kan göra på stranden, i hängmattan och i sängen på de varma sommarkvällarna? Me like!

Nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback