Muchos work!


 


Ja mina övriga lediga dagar kan jag glömma nu för jag är uppskriven på jobb alla dagar fram tills den 27 juli. Bra för plånboken men inte för sömnen och sociala livet. Är ju näst intill ett vrak på eftermiddarna så jag har anammat mig den spanska livstilen med siesta:)

Vaknade för en stund sen från min powernap och om ungefär en timme blir det mat och häng med Mackisen på Väla. Fick in lite lön idag på kontot med, aldrig fel så nu ska jag nog klara mig till den 25:e ganska så hyfsat...

Nu sitter jag och youtubar Brolle Jr med Det är hon...Helt fantastisk tycker jag den är, skulle jag gifta mig nu nån gång snart så skulle jag verkligen vilja att den spelades då.

Näe nu blir det SATC och göra ve sig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback