Jobbevecka

Ja denna jobbveckan inleddes egentligen med jobb igår på hotellet och håller på ända fram tills söndag sen är det förhoppningsvis lite ledigt:) Jobbade själv på S idag och det gick riktigt bra och sen så hade vi möte och det kändes riktigt bra! Så nu får jag ansvar för S varannan vecka vilket innebär fler timmar och mer pengar. Får hoppas det inte kör ihop sig för mkt med hotellet bara...Står som stand-by alla dagar utom fredag denna vecka.

Annars så har jag inte hittat på mkt vettigt idag. Sovit och kollat på det åsk- och blixtväder som bestämde sig för att härja här över Ödåkra i över en timme. Träffade min penta en sväng innan med. Tomt utan honom här...blir sushi imorgon i alla fall!:)

Kommer skriva om den alldeles fantastiska resan till GBG och Bruce imorgon tror jag när jag är piggare. Uppstigning kl 05.00 imorgon så det blir bingen alldeles strax!

Nattinatt allihopa!



I got my finger on the trigger
But I don't know who to trust
When I look into your eyes
There's just devils and dust


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback