Hard work work

Haha min ledighet varade i en dag och sen blev det jobb igen. Men ganska soft dag 07-12 så jag ska inte klaga, alla pengar behövs verkligen om resten av sommaren/hösten ska bli som jag vill:)

Funderar på om jag ska powernapa nu eller kolla ett SATC-avsnitt (har börjat om) och ta mig en lussekatt med kall oboy?:) Dagens I-landsproblem känner jag...Blir nog ett SATC-avsnitt och sen powernap! Ska träffa Mackisen som jag inte träffat på år och dar, undrar om det ens var förra sommaren? Ska bli riktigt najs i alla fall. Och sen så är det fotboll ikväll HIF-AIK. Helt lagom dag känner jag!:)

Nu...mot soffan!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Vad är ditt drömjobb och hur ska du nå dig dit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback