Halvtid...

I matchen mellan HIF-GAIS och just nu ser det lovande ut....1-0!:) Efter matchen blir det sängdags för det är uppstigning 04.45 och jobb 06.00 innan det bär av mot GBG och Bruce Springsteen...Imorgon vid denna tiden så är vi inne på Ullevi, förväntansfulla och glada som få!:)

Har haft en kanondag, fika med Jenny och Suss och sen bad och sol på Gröningen med sistnämnda...smed även lite planer på Lasse-konserten som är nästa vecka...Kommer bli superbra det med!

Näe nu är det ner till fotbollen igen...snart andra halvlek. Hörs antagligen inte förrän på lördag när Bruce och GBG är över...


These ARE better days!

Kommentarer
Postat av: Anja

Jaaa du Josefin!...hoppas du vet hur jävla avundsjuk jag är på dig. Hoppas du får en grym kväll.. Kramar

2008-07-03 @ 22:03:56
Postat av: emma

Du & Mamma Ann kommer vara helt lyriska! Önskar ja fick se er ikwäll! hihi! Ha underbart skoj! Love u! puss

Postat av: Per

Jag vet systra mi! Ska blogga mer, har haft dåligt med tid bara. Kul att min syster läser min blogg för övrigt =)

2008-07-04 @ 08:13:51
URL: http://noreason.blogg.se/
Postat av: hilda

hej gumman..jo mr t var på bruce också hehe..konserten fick bara massa plus i tidningarna..ja var ju i gbg men åkte tillbaka igår kväll..hur är det med dig och hur tyckte du konserten var?puss

2008-07-05 @ 14:49:32
URL: http://molnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback