All work...

...and no play! Jepp så är det just nu...är inne i ett jobbstim som sträcker sig ända fram till den 27 juli och efter det hoppas jag på lite lediga dagar i alla fall.

Fest i Kalmar idag, några av mina favoriter är där och jag skulle nästan ge min högra fot för att vara där som det egentligen varit tänkt. Men om några veckor är jag där för att stanna länge så det är bara att bita ihop!

Min kväll kommer spenderas framför TV:n med fruktsallad, SATC och sen nån film tror jag. Jobb 07.00 imorgon så det blir bingen tidigt ikväll...igen.

Någon som tycker jag låter lite bitter?

Till mina stjärnor i Kalmar: Festa och ha riktigt kul ikväll, ska komma ihåg att sätta mobilen på ljudlös så jag slipper fyllesamtal...men bara för i natt;) Saknar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback