3 down...

5 to go!

Arbetsdagar då...även om det var sjukt tufft på jobbet idag, mkt och göra och väldigt varmt så trivs jag. ÄNTLIGEN! Kan ju jobbet utantill vid det här laget, borde väl vara så när det är min 4:e sommar där:) Efter jobb så mötte jag upp André för att käka lite sushi....mysigt värre. As always!

Sen hem och jag försökte verkligen låta bli min powernap idag men det gick inte, så får hoppas jag somnar tidigare i natt än igår i alla fall...

Är snart Allsång och sen så ska jag kanske försöka mig på Morden i Midsomer eftersom de flesta säger att det är kanonbra.... Blir ett SATC-avsnitt nu och sen ner och skiva lite melon till TV-kvällen:)

Bruce-inlägget kommer...men en sån fantastisk upplevelse kräver mkt tid och ork... Något och göra imorgon istället för en powernap?



I'm out,
I'm closing a chapter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback