Tuesday

Ja kan lika gärna passa på att blogga nu när jag ändå bara sitter och tråkar:) Kan dra en längre resumé av lördagen nu. Började med att  Emma skulle komma klockan 17 så vi kunde äta och sen fixa oss i ganska så lugn takt men icke så...Ringde Emma 17.25 och undrade vart hon var och då var hon hos Johannes så hon fick skynda sig hit och kom endast en halvtimme sen och vi hann precis äta innan Frida kom ner och sen trillade de in en efter en. Adler hade champagne med sig och jag hade bakat en tårta så det blev allt lite som ett födelsedagskalas! Hade asroligt här hemma och sen begav vi oss mot Palace där tiden alltid går sjukt fort och sen så blev det som sagt efterfest i Norrliden. Galet är nog ordet för hela kvällen! Var sjukt  roligt att träffa underbara Emma igen. Snart är det 1 feb!:)

De här två dagarna har det mest pluggats men nu har jag nog lagt ner det. Det jag inte kan nu kommer jag inte kunna imorgon och eftersom man får ha med sig alla böcker+anteckningar så känns det onödigt att läsa mer nu. Det får gå som det går helt enkelt. Resterande del av kvällen ska spenderas i soffan med Kanal 5. Blir nog lite mat till Vänner. Har handlat massa mat idag, älskar när kylen är full med mat!:)

Ha en trevlig kväll allihopa och tänk på mig mellan 08.00-12.00 imorgon så är ni gulliga!:)

OCH om någon har sett min fjärrkontroll så säg till:)


Kommentarer
Postat av: emma

e den fortf borta?? skumt... lycka till imorrn stumpan! :) å du, du e galen!!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback