Söndagkväll

Sitter och tittar på Paradiset lite halvt medan jag surfar runder på nätet. Ytterliggare en helg som gått nu och nästa helg spenderar man i Kalmar med massa underbara människor, vin & cider, chips,dipp och choklad (ja emma du kan få det om du vill;)) och jag längtar lite dit. Även om jag verkligen har haft det underbart hemma, spenderat massa tid med mina föräldrar och syster med pojkvän, träffat min penta, firat nyår på ett underbart sätt osv och imorgon ska jag träffa Issie Kissie:) Men Kalmar är hemma nu och det blir ännu mer hemma den 1 feb:)

Imorgon ska man som sagt träffa Isabelle på Väla och fika/skvallra en massa och sen måste det nog bli en sväng till Hyllinge och mata djuren en sista gång innan pappa & co kommer hem från Egypten, de grisarna;) Och sen måste jag ta tag i pluggandet på riktigt. Måste börja läsa imorgon!!

Efter filmen ska jag hoppa i bingen och hoppas att Panodilen hjälper lite, drack visst lite för mkt rödvin till maten;)

Kommentarer
Postat av: emma

hiiiihiii! blev visst sent för mig inatt! kunde bara inte somna! tänkte på spaghetti, köttfärssås, morötter å permesanost! VARFÖR?!! hahaha!
MMM, "hemma" blir det då gumman!
Idag mår ja bättre! Å ja kommer garanterat i helgen! Lotta kommer nog me! :)
You´re an angel!
PUSS ÄLSK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback