Ödåkra

Sitter här med en kopp te, kom hem för en timme sen. har kollat fotboll i fem timmar!:) Mitt kära Ödåkra slog ut HIF i Nyårssaluten vilket var en smärre chock faktiskt, även om HIF ställde upp med ett J-lag så ska de vara bättre än ett division 3-4 lag. Men jag är glad!:) Innan dess så pluggade jag och Fridis och vi blev nästan klara med vårt arbetsblad! Sen gick vi till Donken som uppladdning inför fotbollen. Väldigt mysig dag med ett bra avslut. Är faktiskt stolt över min lilla håla och det är man inte ofta nuförtiden.

Imorgon blir det lite jobb och en visit ut till Hyllinge och mata alla djuren:) Imorgon blir en lugn dag eftersom det blir jobb hela helgen! Är även bara sex dagar till Kalmar vilket ska bli grymt roligt men även lite vemodigt. Har aldrig trivts så bra hemma som jag gör nu. Men men...bjuder på lite bilder på mitt kära Ödåkra och HIF. Ödåkra är de gröna för de mindre fotbollskunniga;)

Sov så sött allihopa!

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback