Nyårsafton!

Ja här kommer en nyårsblogg, även om det e lite sent:)

Nyårsafton började väldigt tidigt för mig med jobb kl 07.00 men det var gansa okej eftersom jag tycker om mitt nya jobb så mkt, sen är all god mat man får äta en stor bonus:) Sedan bar det av till bl.a systemet och Familia och sen hem och sova en timme för att orka vara uppe hela kvällen. Sen gjorde vi oss i ordning här hemma och åt jättegod middag för att sedan rusa till bussen som skulle ta mig hem till Suss & Mange. Väl där så började drickandet och vi hade det jätteroligt, jättemysigt och jättelagom. Har verkligen längtat efter ett sådant nyår så tack alla inblandade! Vid tolvslaget stod vi i deras trägård och kollade raketer och skålade i skumpa. Sedan så blev det stan en sväng och ett besök hos lillebror där festen var slut när vi kom så jag hjälpte till att städa som den duktiga storasyster jag är och sen åkte jag hem. Fick verkligen ett bra avslut på ett 2007 som har varit upp och ner men mest ner och en bra början på ett 2008 där mitt motto är: Nytt år, nya möjligheter, nya erfarenheter och upplevelser. Detta året kommer bli mitt år! Ska gå in med den inställningen i alla fall!

Nu ska jag städa rummet och försöka bli av med den här jä*la hostan.

God fortsättning allihopa!:)

Och ett JÄTTESTORT grattis till Fridis som fyller 23 år idag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback