Ny design

Ja det var dags för det nu. Är ju faktiskt inte jul längre. Och självklart fick favvolåten vara med på ett hörn:)

Tentan igår ja...ja den gick väl sådär faktiskt. Hoppas att jag har klarat den men frågorna var verkligen kluriga men nu är den gjord i alla fall. Jag och Frida firade med sushi efteråt som bara var så sjukt  gott! Senare på kvällen så blev det puben med några klassisar och det var mysigt! Var dock duktig och tog bussen hem med Frida 23.17!

Dagen idag har nästan bara innehållt slappande. Har dock hunnit tvätta, åka på fyllnadsval och handla lite på Maxi. Nu sitter man med datorn i knäet och kollar handboll.

Imorgon ska jag hem till Jenny en sväng och kolla lite sminksaker. Jag längtar!:) Både efter att träffa Jenny och sminket. Sen blir det träning kl 16.00 och sen så är det ju Let´s Dance igen. Frida och Anna kommer nog ner. Jag är sugen på utgång och har blivit lovad en drink om jag går ut. Herr Z igen;) Haha...Vi får se. Näe nu är det full fokus på TV´n igen.

HEJA SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback