Irreplacable

Dagens skallrepeat(lånar ditt ord Tanya:P) Beyonce - Irreplacable

Så himla bra låt, har lyssnat på den hela dagen, till slut fick jag sätta i hörlurar för jag höll på att driva familjen till vanvett.

Var och åt kinamat med hela familjen innan. Så mysigt, så sällan det är alla vi fem. Innan tog man alltid det för givet. Nu ska jag försöka hinna läsa några sidor till om Kalla Kriget och sen kommer min penta hit och vi ska kolla film:)


You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you in a minute
Matter fact, he'll be here in a minute, baby
You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinkin'
You´re irreplaceable

So since I'm not your everything
How about I'll be nothing, nothing at all to you?
Baby I won't shed a tear for you (I won't shed a tear)
I won't lose a wink of sleep (A wink of sleep)
'Cause the truth of the matter is
Replacing you is so easy, hey...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback