Härliga fredag

Kom hem från jobbet vid 17-tiden och har sen dess bara slappat. Ätit god middag med familjen. Har laddat upp med en massa godis, chips, dipp och choklad inför kvällen. Kände att jag vill lyxa lite nu när det e fredag. När jag väl kommer till Kalmar så blir det mest vin och cider på fredagskvällarna;) Ska alldeles strax kolla Vänner och sen klockan åtta blir det På Spåret med föräldrarna:) Och sen så ska jag nog lägga mig och läsa lite och sen hoppa i bingen, uppgång 05.30 imorgon för sista jobbdagen på hotellet. Lite tråkigt men ska jobba där heeeeela sommaren så:) Sen blir det mest plugg för hela slanten, måste komma igång med det. Är nästan sugen på lite utgång imorgonkväll men vi får väl se.

Ha en mysig fredagskväll allihopa!

image515

Kommentarer
Postat av: emma

Du, du ska få för vin å cider! :P ja e inte feg för choklad å chips å dipp skaru veta! hahaha! PUSS babe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback