Friday Night...

... och jag är hemma, och jag är nykter och har planer på att vara det hela kvällen!:) Har blivit bjuden på kålpudding av Frida och sen har vi kollat Let´s Dance här nere hos mig och så har jag pysslat lite. Så nu sitter man och lyssnar på musik och bara är. Väntar eventuellt besök när som helst och sen i natt så får jag en nattgäst hemkommandes från Sälen:)

Imorgon är det äntligen LÖRDAG!:) Får träffa mitt hjärta igen, nästan en månad sen nu. Helt sjukt! <3 Imorgon kommer bli så bra, först lite plugg (som kommer gå ganska bra när man inte är bakis) och sen hem och vänta in Emma & Lotta och sen så drar det igång ungefär!


Näe nu ska jag nog göra mig en chailatte till!



Kommentarer
Postat av: Z

Hmm, är Kålpudding, Chailatte, Let´s dance och nykterhet bättre en än perfekt kväll på Palace? Du anar inte vad du missade ikväll! ;)

2008-01-12 @ 04:43:18
Postat av: Z

Två perfekta Palace-kvällar i rad. Det är inte allt för ofta man får uppleva sånt. Kram!

2008-01-13 @ 04:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback