FREDAG!

Ja dagen jag längtat efter hela veckan är äntligen här!:) Nu är det helg ända till onsdag för mig och det ska bli så skönt!:D Tenta igår och den gick faktiskt bra, eller lite mer än bara bra faktiskt och det har varit nollning hela veckan. Har nog aldrig haft en så här hektisk vecka faktiskt men jag tog mig igenom den och nu kan jag unna mig lite ledighet!:)

Har tagit tag i hemmet nu med faktiskt, diskat, plockat undan, betalat räkningar och handlat! Och ikväll efter nollningsaktiviteterna blir det mys med Jennie. Min tredje nyktra fredagskväll, börjar jag bli gammal må tro?;)
Haha näe då...

Nu ska jag slänga mig i soffan och njuta av att vara LEDIG!:D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen!

Vad roligt att det gick bra för dig igår på tentan. Jag har tänkt en massa på dig i veckan.
Nu får du har en riktigt härlig helg med massa avkoppling och annat skoj.
Kram på dig!

2008-01-25 @ 16:01:56
Postat av: Jessica

eeeeeeehhhhhh, vad sa du om fredag sa du?? nykter..? nu ljög du så tungan blev blå!
Har iof jag också gjort men ändå.. hehe

2008-01-27 @ 11:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback