En snabbis...

Ja ett jättekort blogginlägg. Kommer en längre resumé imorgon tror jag när orken har kommit tillbaka! Sicken kväll igår, rolig förfest här hemma, galet på Palace och sen en sjuk efterfest i Norrliden... Haha comebacken till Kalmar gjordes på riktigt ska jag säga men ska det va så ska det!:)

Nu Hitta Nemo och en Chailatte, snart Stjärnorna på Slottet och sen bingen!

Ett stort tack till Jennie som följde efter mig ut och fick mig på bättre tankar. Ibland är det skönt när någon bara säger att de förstår och man vet att de gör det! Me <3 U!

Kommentarer
Postat av: Jennie

du vet att jag inte säger det bara för att säga det, utan jag förstår verkligen hjärtat!

Postat av: emma

tack för i lördags (å i söndags me för den delen)!! ska snart göras om! ;) puss

2008-01-14 @ 18:27:56
URL: http://misslilstar.blogg.se
Postat av: Jessica

Tack för taxibeställningen! Gick smort som hästen hem ;-)

2008-01-14 @ 21:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback