Disappointed

Ja jag som skulle se positivt på saker och ting det nya året, så länge höll det:P Haha... Näe men lite besviken blev man allt när får reda på en sådan sak. Det är väldigt lågt att göra så, lånar man något så lämnar man väl tillbaka det så fort som möjligt? Man fortsätter väl inte använda det, speciellt inte när personen som har lånat ut sakerna har hört av sig och vill ha tillbaka dom? Aja...alla tänker väl inte som jag antar jag. Men nu har jag lärt mig att vissa människor lånar man inte ut till helt enkelt.

Kvällen har annars varit lugn, har sovit, städat och målat om mina naglar som numera är svarta:) Ska nog alldeles strax hoppa i bingen och sova ut. Gick ju upp 04.30 idag och det känns.

Imorgon blir det plugg med Frida och sen fotboll på IH, Nyårssaluten är igång och mina två favoritlag möts. (Ödåkra-HIF) Borde plugga lite på egen hand med men så blir det nog inte. Får ta det på fredag i stället. Näe nu ska sminket av och pyjamasen på!:)

Sov så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback