1 år kvar!

Just denna sekund så sitter det ett gäng lärarstudenter i Kalmar domkyrka och bara väntar på att få ta sin examen och blir lärare på riktigt. Om exakt ett år så är det JAG som sitter där och antagligen är lite nervös och pirrig. Är det då det riktigt livet börjar? Just nu känns det som om det är slutet eftersom jag trivs så bra med det jag gör just nu. Är inte redo för att bli vuxen på riktigt, ha ett 8-17 jobb varje dag osv. Så det är nog tur att jag har ett år kvar. Funderar ju även på att läsa en kurs efter jag tagit examen så jag slutar till sommaren egentligen. Men ändå...shit vad tiden har gått fort!

Nu ska jag dricka upp mitt te och vara glad att jag har ett helt år kvar!:) Men ett STORT grattis till alla lärarstudenter som tar sin examen idag! Idag är ER dag!:)

Kommentarer
Postat av: andré

Haaaajj pentah! :)

Ja, om ett år är det du ...- grattis i förskott, ha ha :)

Nu sitter jag på hotellet i receptionen, klockan är kvart i 10...sjukt eller hur :)
Här är varmt och skönt och myggbetten blir fler och fler, ha ha :)

Vet inte om du får mail om att min resedagbok uppdateras, men om du söker på Aebbesson så kommer min sida upp... vet inte vad länken till min sida är? :)

Nåväl.. hoppas allt är bra med dig annars. jag mår bra och allt är typ skitbilligt. vi hörs babe! :)

puss o kram'/A.

2008-01-18 @ 15:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback