Andra advent!

Gokväll i stugorna!
Är helt slut efter gårdagen/nattens jobb. Jobbade kårkväll med vårt lag och det gick väldans bra men man var inte pigg när cyklen gled in på parkeringen vid 05.45 imorse. Sov till halv ett och sen så åkte jag ner i stan med Jennie, Hilda och Per och svullade lite. Kollade även ut min blivande examensklänning(?)

Har haft lite andra adventmys för mig själv och nu ska jag alldeles strax mysa ner mig i soffan med mitt täcke och somna till slutet av Wallander:)

Imorgon blir det massage klockan 10 och sen plugg hela dan. Längtan till nästa helg är redan stor för då är det äntligen min tur att FESTA!:)

Var otroligt roligt att träffa vissa människor i helgen och skönt att jobba och slippa träffa andra faktiskt...

Ny vecka och nya tag!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback