Vänner...

Jag har precis haft besök av Jenny här, vi fikade och jag fick se mina fina smycken som hon gjort + ett jättefint kort som hon skrivit. Och jag kände ett sådant lyckorus av att ha så fina vänner som jag har. Vänner som verkligen anstränger sig på alla sätt och vis för att jag ska må bra och vara lycklig. Oftast är det småsaker som de gör som man kanske inte lägger märke till så mycket som man borde, men nu när jag varit lite mörbultad så har det verkligen märkts och jag blir så rörd och glad att det finns så många som bryr sig om lilla mig. Lyckligt lottad är bara förnamnet:) Ni är verkligen min andra familj här i Kalmar så tack så mkt allihopa för att ni finns!

Nu ska det strax göras lite mat här i casa de Maddams. Köttbullar och makaroner står på menyn. Sen blir det komediserier och sen film i soffan. Mys!:) Imorgon blir det också uppstigning innan sju pga att fryskillarna kan ju komma och sen är det första dagen av två på fadderutbildningen.

Ha en trevlig kväll allihopa!



Big kiss to all my friends:) Hihi...

Kommentarer
Postat av: Jennie

you are the best!! =) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback