Ugly Betty

Jepp...sitter och tittar lite på det medan jag slösurfar lite...Blir duschen snart och sen Morden i Midsomer och en kopp te med päronen där nere. Får äntligen min sushilunch imorgon med André och kanske Alexandra. Har varit sugen på det i några dagar nu...inget slår Kalmars sushiställe men man måste ju ha något substitut så länge...

Mindre än två veckor till Kalmar nu...känns både bra och dåligt. Skönt att komma "hem" till sitt eget och alla underbara människor där men familjen kommer vara grymt saknad. Speciellt efter denna sommaren då det hänt så himla mkt här hemma... Får ju tillbaka min sambo på avstånd med och vad kan slå det?;)

Nu blir det mer TV och slösurfande...Work 07.00 imorgon...Hoppas på en ledig dag i helgen så jag orkar in i det sista:)

Over and out...

Kommentarer
Postat av: emma

Sambo på avstånd slår allt med hästlängder mitt älskade hjärta!!! Jag räknar nu ner dagarna!!!

Postat av: suss

men erkänn att du kommer sakna mig också ;) hehe!

läget?

kram

2008-08-06 @ 20:27:50
URL: http://susannevensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback