Monday

Sitter i soffan och smaskar tigerkaka som Emma bakat. Den var jättegod och till den dricks det självklart mjölk:) Idag har jag äntligen packat upp min resväska. Skönt för den tog verkligen stor plats här i min lilla lya. Har hunnit med en runda till stan med Jennie för lite shopping och sen Maxi för att handla lite. Tentan får jag ta imorgon för de hade bara öppet mellan 09-12 och ska även lämna in min cykel då. Märker hur sliten och trött jag har varit när man inte orkar en bråkdel av det man gjorde när man var inne i jobbstimmet. Dessa två veckor är verkligen något jag behöver!

Min hemlängtan har även lagt sig lite men den hade kunnat vara nästan över om hemtelefonen funkat så man hade kunnat ringa hem nån gång och kolla läget. Får ringa Rix Telecom imorgon med...

Bjuder på lite bilder på Kalmar so far:)

Emma & Rikard


 

Bag in da box :)


Syskonkärlek:)


Mina shoppingfynd:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback