Kalmar´s gettin close

Ja bara 9 dagar nu tills man är där nu och mentalt så är jag nog närmre för nu har planeringen för att åka tillbaka börjat. Fixat så att snälla Adler kör upp min balklänning och det jag absolut inte kan ta med på tåget. Har bokat nageltid så nästa fredag får jag fina naglar igen. Kollat upp kurslitteratur & dylikt. Känner mig ganska så välstrukturerad för tillfället.

Dagen har bestått av jobb, började klockan 06.00 och när klockan ringde 04.30 var man inte människa kan jag tala om men allting går:) Blir jobb två dagar till sen är jag ledig en dag. Ska sova sova sova sova då tror jag:) Trivs alldeles utmärkt på mitt jobb och det är roligt att gå dit varje dag trots de tidiga morgnarna och idag fick jag äntligen se den nya anfallaren i HIF som bor på hotellet:) Nice!

Nu blir det mer slötittande på Elfsborg-Kalmar, dusch och sen bara relaxing:)



Lovely:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback