Friday night

Och jag sitter hemma i min soffa med datorn i knäet och kollar på Jerry Springer på TV400, en nyupptäckt kanal på min box. Den showen är ju helt oslagbar, det måste vara skådisar för USA kan inte ha så vrickat folk!

Ja bovärden kom som sagt innan idag och försökte rädda min frys men det gick tyvärr inte. Så på måndag så får jag ringa honom igen så fixar han några killar som ska komma hit och byta den felande länken. Det betyder ju att jag måste ha lägenheten så fin på måndag igen...Hahaha, det ska nog gå det med. Sen längdhoppsfinal och det gick ju som det brukar för svenskarna under detta OS. Blev en sväng till Netto med Frida sen och sen dess har jag bara varit hemma och slappat. Blir så hela kvällen, Emma kommer kanske förbi sen för att bli kramad lite på:)

Nu blir det mer TV och snart ska godispåsen öppnas och lite läsk på det, är ju faktiskt fredag och HELG! Tjoho!



Emma and Moi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback