Detta OS

Hihi...blev inget tidigt sänggående för mig för jag beslöt mig för att gå över till Emma, dricka ett glas vin, käka lite choklad, snacka en massa och cykla och pumpa hennes däck. Var hemma vid ett men låg och läste till halv två:) Gick upp vid fyra för att kolla Jörgen Persson som förlorade semin och nu håller han på att förlora bronsmatchen med...Svenskarnas OS i ett nötskal. Jag kan bli så frustrerad av alla fjärdeplatser och alla små marginaler som ALDRIG är till en svensks fördel. Det går inget vidare för ett lagomland i OS, så är det bara...

Nu är matchen slut, ytterliggare en fjärdeplats för Sverige. Hur många har vi nu? Ett 10-tal kanske?

Nu blir det dusch så håret hinner torka ordentligt tills ikväll, har nämligen storslagna planer för det:)


Ett otroligt stort tack till mamma & Håkan som åker långt för att låna böcker till sin dotter så hon ska slippa köpa:)



Mamma & Håkan i GBG 4/7 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback