Torsdag!

Håller på att fixa här hemma inför hemresan imorgon, ska diska, packa, städa och slänga sopor. Ja det e en hel del, är nästan klar nu dock, ska bara diska lass 3 också och sen är jag klar. Har jag nämnt att jag hatar att diska?:) Imorgon är det först skola 9-12 men jag missar ca halva för jag ska ta tåget kl 11.08 eftersom det var det enda tåg som var någorlunda billigt och passade tidsmässigt. Blir två heldagar hemma med färd mot Kalmar 07.36 måndag morgon. JIPPIE! Imorgon ska det handlas på Skopunkten med mamma och lillasyster och sen fika med Mackan runt 16 på Väla, sen blir det firande av Håkan, hoppas att han ska bli nöjd med presenten:) På lördagen hoppas jag på en utgång om André tänker komma hem då och på söndag ska det hälsas på pappa och co ute i Hyllinge. Kommer bli en lagom mysig helg tror jag. Men det bästa av allt är om André kommer hem, så KOM HEM NU!

Nu ska det diskas lite till och sen bingen, packa får jag göra imorgon när jag vet vad jag ska ha på mig:)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du hade det bra hemma! =)
Fika snart? =)
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback