Torsdag

Gomorron!
Är så sjukt trött idag, kan verkligen inte somna innan kl 02.00 på nätterna och det börjar slita på en nu. Är levande död när klockan ringer på morgonen. Fattar inte varför jag har såna problem med att sova? Det är nu man ska ha lärt sig dricka kaffe men jag har inte riktigt gjort det än så jag får nöja mig med te.Idag är det skola mellan 08.30-11.30 och sen så ska jag hem och sova nån timme om jag ska orka med ett möte kl 17 ikväll. Mitt första SU-möte. Ska bli spännande, Jessica ska följa med mig nu första gången, väldigt snällt av dig:) NU ska jag dricka upp mitt te innan det blir för kallt.

Ha en underbar dag idag!

Kommentarer
Postat av: Jonas Andersson

Du får börja läsa "Fjodor Dostojevskij - Brott och staff". Jag har försökt läsa den ett par gånger... Men de går inte. Jag sommar snabbt varje gång. Ett litet tips från coachen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback