Onsdag!

Gokväll gokväll...
Ännu en dag av ledighet, eller ledig och ledig, man borde ju ha pluggat, eller i alla fall mer än vad jag gjort men men. Det får duga för idag, orkar kanske läsa något mer sen. Idag har jag även varit på styrelsemöte och sen skulle jag ha åkt och tränat, jag var till och med där men träningsvärken och orken sa emot, inte roligt att träna när det gör ont att ens skratta:) Så jag åkte hem och kollade bonde söker fru och sen heroes, börjar komma in i serien nu och den är himla bra! Snart åker sminket av och pyjamasen på och ett Gilmore Girls avsnitt och sen är jag redo för bingen.

Skola imorgon kl 8.30 så det gäller att vara pigg:) Är även kanelbullens dag så det blir att unna sig en sån imorgon på rasten, helst med lite oboy:) Nu kommer det lite kort på bl.a mig och lite annat smått och gott:)

           

  

Ovan är bilder på måndagens outfit, mitt pyssel med metallhjärtanen som blev guldiga, min nya skål med potpurri från IKEA och slutligen dagens träningsoutfit:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback