Måndag

Gokväll i stugorna!
Hade kursintro idag på delkurs 2 i GRUS. Verkar vara sjukt mkt och göra faktiskt men det ska nog gå, kom i en helt okej grupp så det känns skönt. Efter det åkte jag hem och somnade i soffan. Var helt slut. Har även varit en sväng på Maxi med Adler och handlat lite och sen efter det så pysslade jag lite och det blev faktiskt ganska fint. Kommer nog bilder imorgon när jag är piggare. Ska nog alldeles strax knyta mig och försöka få en normal dygnsrytm.

Gonatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: emmy

Hej hopp, nej jag jobbade i Kalmar i lördags så det var inte så konstigt att vi inte träffades! Var du på skördefesten? Shit nu måste jag verkligen knyta mig, somnar snart stående (eller ja.. sittande!) Hoppas tentan gick bra förresten! Kramelikram

2007-10-01 @ 23:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback