Lugn kväll...

Ja idag blev det en lugn kväll för mig, inte en droppe sprit i kroppen har jag och ska strax göra mig klar för sängen:) Härligt! Idag har det ätits sushi med Frida och shoppats (alldeles för mkt) på stan, sen blev det styrelsefotografering och sen hem till Tommy där det lagades mat och vi umgicks:) Sen cyklade jag hem och kollade Idol och matade Jennies katt så Jennie om du läser detta så lever hon, inget är sönder och jag slapp slänga iväg henne när jag gick;)

Visar bilder på min shopping imorgon för jag ska byta en klänning för paljetter saknades på den:( Men Emma jag köpte den fina klänningen på Vero Moda, den satt som en smäck så jag var tvungen:D Får hoppas att det finns en till i min storlek imorgon bara! Ska nu tvätta bort mitt smink med mina nya sminkborttagningsmedel! Hihi...

Gonatt på er!

Memories...

Kommentarer
Postat av: stockholmsbruttan (för helgen iaf ;)

hahaha, fan vad najs.. att min "kära" katt lever ;) det är ju kanon.. puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback