Lördag!

Gomorron allihopa!
Jag har faktiskt varit vaken ett ganska bra tag och är redo för att göra stan alldeles strax med A. Ska byta klänningen, köpa dricka till kvällen och kanske något mer:) Tog mig ett ganska bra tag att somna igår efter alla skräckisar jag såg. Var ju sådant på varenda kanal typ.

Ikväll blir det inflyttningsfest hemma hos Sara på Ängö och sen så ska det skakas rumpa på kåren:) Jag och Mia ska dricka drinkar hela kvällen. Ska bli sååååå gott!

Ha en underbar lördag allihopa!


Kommentarer
Postat av: jennie

fan vad najs med drinkar. haha jag drack vin igår.. håller ju inte att ha en helt vit helg ;) hoppas det är bra med mig, ring ikväll om du vill.. eller det kommer du säkert göra när du blir full.. hihi.. puss puss

Postat av: Jenny (larvus)

Hej vännen!

Jag såg att du hade försökt ringa igår. Men du jag är helt uppe i tentaplugget nu. Vi kan väl höras efter jag haft min tenta.
Ha det fint sötnos!

2007-10-29 @ 11:35:44
Postat av: Mia

Skitgoá drinkar juuuu!! Kiwi rules!!

2007-10-29 @ 12:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback