Lillördag!

Ja det är lillördag idag och jag har nog aldrig varit så sugen på att bara sitta hemma och mysa med te och en massa ljus. Har ont i halsen och huvudet. Hoppas på att jag ska slippa att bli sjuk på riktigt och bara vara lite  halvkrasslig. Igår gjorde jag som sagt mina naglar och de blev ganska så okej, är dock trött på att Kalmar ligger lite efter i utvecklingen och använder det material som jag tycker är sämst. Blir väl dagens I-landsproblem antar jag:) Känns skönt att ha "fina" naglar igen. Det är min lilla lyxsak som jag unnar mig själv nån gång om året. Idag har vi träffats i gruppen och haft grupparbete och vi är faktiskt nästan klara. Känns så otroligt skönt! Imorgon är det redovisning på vårt Jehovasarbete. Ska bli väldigt spännande och höra om de andra samfunden som finns här i Kalmar.

Näe nu är mitt te klart och nu ska det mysas i soffan:)

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: emma

hihi! va skoj vi hade igår! pussspusss

2007-10-21 @ 19:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback